Here, there is a list of some projects and operations that I sometimes work as a team member, sometimes as a team leader or as a manager in different times of my life.
- Period of Wise Business Technologies
- EveryWay2UK Project
- Period of Bilge Çözümler
- Alternative Channels (web, mobil, call center, social media) Consultancy for Corporate Firms
- CRM (Customer Relationship Management) Consultancy for Corporate Firms
- Business Development & Management Consultancy Services for SMEs
- Project Management Consultancy Services for SMEs
- Incentive / Grant Consultancy Services for SMEs
- Institutionalization & Branding Consultancy Services for SMEs
- Digital Marketing Consultancy for SMEs
- E-Commerce Consultancy for SMEs
- CRM Consultancy for SMEs
- Financial Analysis Consultancy for SMEs
- Training Programs for Businessmen
- Mentoring and Consultancy Services for Entrepreneurs
- Customized Software Solutions For SMEs
- Customized Training Services For SMEs
- Customized Call Center Installation and Management
- Period of Turk Telekom
- The Project of Transferring Outsource Call Center Operations to AssisTT ( AssisTT is one of the biggest call centers in Turkey)
- Contract and Account Management of Call Centers which worked for Turk Telekom
- Management of Outsource Call Center Operations
- Management of Inbound Call Center Operations
- Management of Outbound Call Center Operations
- Management of Customer Retention & Persuasion CC operations
- Management of Customer Complaints CC operations
- Integration of Alternative Service Channels in Turk Telekom (Call Center and Online Channel)
- E-commerce Project in Online Service Center
- WebChat Project in Online Service Center
- Debt Collection Project in Online Service Center
- Development of Mobile Online Service Center Applications (IOS and Android versions)
- Organizing Campaigns to Increase the Number of Online Service Center Members and Usage
- EyeTracking & Usability Projects in Online Service Center
- Online Service Center Dashboard Project
- Integration Project of Online Service Center and SMS Sending Service
- Integration Project of Online Service Center and WebTrends
- SMS Sending Project with TCKN
- PUSULA Bilgi Portali Projesi
- Müşteri İletişim Platformu Projesi
- Online Hizmet Merkezi Redesign Projesi
- Kurumsal Web Sitesinde “Müşteri Hizmetleri” nin Aktifleştirilmesi
- Alternatif Müşteri Temas Kanallarının (e-posta, sms) Kurulması Projesi
- Ofis Bilgilerinin Merkezileştirilmesi Projesi
- Türk Telekom’un Sosyal Medyada Temsili ve Şikayetlerin Toplanması Projesi
- Online Hizmet Merkezi (Online Ofis) için Online Üyelik Projesi
- Online Müşteri Temas Kanalının (Online Ofis) Kurulması Projesi
- Period of Garanti Technology
- Garanti Bankası için Hukuk Takip Projesi
- Garanti Bankası için PDA Projesi
- Garanti Bankası için Envanter Güncelleme Projesi
- Garanti Teknoloji için Performans Sistemi Projesi
- Garanti Teknoloji için Hizmet Yönetim Sistemi Projesi
- Garanti Teknoloji Deposu için RF El Terminali Projesi
- Tansaş için Lojistik Projesi
- Tansaş için Raporlama Ekranları Projesi
- Tansaş için El Terminali ile Sayım Projesi
- Period of Keysoft Yazılım
- Wyeth İlaçları A.Ş Bütçe Planlama Uygulaması Projesi
- Period of University
- ITIL Temelli Hizmet Altyapısı Örneği Hazırlanması Master Tez Çalışması
- Online Kitap Satışı Yapan E-ticaret Sitesi Projesi
- Okul Bilgi Sistemi Otomasyon Projesi