Alternatif Kanallar, Çağrı Merkezi, Blogging, Kişisel Gelişim, Müşteri Deneyimi, Pazarlama, İnsan Kaynakları, İş Hayatı

Bir Başarı Hikayesi : ZAPPOS

Günümüzün rekabetçi iş koşulları içerisinde başarı hikayesi yazmanın gittikçe zorlaştığına dair düşünenlerdenseniz, Tony Hsieh ve kurucusu olduğu Zappos’un hikayesini incelemenizi, okumanızı tavsiye ederim.

Şirket, geçen aylarda ele aldığımız konulardan biri olan çalışan bağlılığı ve mükemmel müşteri deneyimi konularında ortaya koyduğu farkındalıklarla kısa zamanda tüm dünyada ses getirmiş ve büyük bir finansal getiri elde etmiş bir kuruluş.

Zappos ve kurucusu Tony Hsieh ile ilgili faydalı, kısa bir çalışmayı sizlerle paylaşıyorum.

İlerleyen zamanlarda mükemmel müşteri deneyimi hakkında yine yazacağım inş.

İstifade etmeniz dileğiyle, takipte kalın efendim.

Başarı Hikayesi : ZAPPOS
Başarı Hikayesi : ZAPPOS
Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s