2013’ün En Başarılı Çağrı Merkezi

Türk Telekom Alternatif Kanallar Müdürlüğü olarak, sorumlu olduğumuz alanlardan biri ve şirketimize ciddi bir gelir kaynağı olan outbound çağrı merkezi operasyonlarımızda daha yüksek satış / ikna oranlarına ulaşabilmek adına 2013 yılında “Satış Arttırıcı Motivasyon Süreci”ni uygulamaya almıştık.

“Marifet, iltifata tabidir.” ve “Başarıyı dozunda ödüllendirmek, başarının devamı ve artışı için çok önemli bir yönetimsel araçtır.” ilkeleri çerçevesinde yürüttüğümüz bu çalışmadan çok şükür, güzel neticeler elde ettik.

Geçtiğimiz cuma günü bu güzel neticelere imza atan, 2013 yılında beraber çalıştığımız outbound çağrı merkezleri içerisinde satış oranı en yüksek çağrı merkezi olan Netcc’nin en başarılı personelleriyle bir kutlama ve teşekkür yemeği yedik.

Türk Telekom gibi dev bir firma ile ortak çalışan, telefonda satış/ikna gibi zor bir işte başarıya imza atan genç arkadaşlarımızın mutluluğu, dinamizmi ve gözlerinde ki enerji görülmeye değerdi. (Organizasyon fotoğrafları) .

Tüm Netcc yönetimini ve çalışanlarını gösterdikleri bu güzel performanstan dolayı tebrik ediyor, ortak başarılarımızın artarak devam etmesini diliyorum.

Müşterilerimizi daha mutlu, memnun edecek bol satışlı günlere…

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s