Alternatif Kanallar, Çağrı Merkezi, İş Hayatı

2. Outsource Çağrı Merkezleri’nde Satış Artırıcı Motivasyon Organizasyonu

2. Outsource ÇM Motivasyon Organizasyonu, Ekim 2013

Türk Telekom Alternatif Kanallar Müdürlüğü kapsamında sorumlu olduğum iş alanlarından biri de Outsource Çağrı Merkezleri operasyonlarınının yönetimidir.

Bu kapsamda Türk Telekom adına outbound operasyonlarımızı yöneten outsource çağrı merkezlerinde ki satış/ikna rakamlarımızı daha da yükseltmek amacıyla, Nisan ayında başlattığımız “Satış Artırıcı Motivasyon Süreci”nin ikinci 3 aylık sonuçlarını değerlendirdiğimiz, başarılı arkadaşlarımızı ödüllendirdiğimiz, 2. Outsource ÇM Motivasyon Organizasyonu’nu Ekim ayı içerisinde gerçekleştirdik.

Bu ikinci organizasyonda bize bir kere daha gösterdi ki, doğru yolda ilerliyoruz ve “Marifet, iltifata tabidir.”

Başarıyı dozunda ödüllendirmek, başarının devamı ve artışı için çok önemli bir yönetimsel araçtır.

Motivasyonunuzun yüksek olduğu huzurlu, mutlu günler dilerim…

1. Outsource ÇM Motivasyon Organizasyonu’na ait yazıya ulaşmak için buraya bakabilirsiniz.

2. Outsource ÇM Motivasyon Organizasyonu’na ait fotoğraflar için aşağıdaki galeriye, daha fazlası için ise buraya bakabilirsiniz.

Reklamlar

“2. Outsource Çağrı Merkezleri’nde Satış Artırıcı Motivasyon Organizasyonu” için 3 yorum

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s