Alternatif Kanallar, Çağrı Merkezi

Çağrı Merkezi Ziyaretlerimiz

TT Alternatif Kanallar Müdürlüğü olarak sorumluluk alanımız içerisinde bulunan Türk Telekom Çağrı Merkezi operasyon yönetimini de gerçekleştiriyoruz.

Bu bağlamda her ne kadar alternatif kanalları yönetsekte, yüz yüze iletişimin gücünden de yararlanmak ve sık sık kullanmak gerektiğine de inananlardanım.

Bunun için de gerek inbound operasyonlarımızı yürüttüğümüz grup şirketimiz AssisTT gerekse de outbound operasyonları yürüttüğümüz Anadolu Çağrı Merkezi, Hem İletişim ve Pusula firmalarına belirli periyotlarda lokasyon ziyaretleri gerçekleştiriyoruz. Bu ziyaretler sayesinde;

* Geçmiş dönem değerlendirmesini yapıyoruz,

* Gelecek dönem beklentilerimizi anlatıyoruz,

* Başarılı MT arkadaşlarımızı ödüllendirerek, motivasyonlarının artmasını sağlamış oluyoruz.

Çağrı Merkezi Operasyon yönetimi aynı zamanda insan yönetimi demek olduğundan, hassas ve dikkatli yürütülmesi gereken bir konudur. Çünkü çalışan memnuniyetinin/motivasyonunun üst noktalarda olması iş sonuçlarına direkt etki eden bir konudur.

15-19 Nisan 2013 tarihleri arasında yaptığımız Çağrı Merkezleri ziyaretlerine ait  görseller için buraya bakabilirsiniz…

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s